Jäi viimeks kirjotukset vähän lyhyeks... Mitäs mä nyt kirjottaisin? Niin, mun on pakko kirjottaa AINA JOTAIN! Tulee tarpeeton olo jos en kirjota. Njaa, meil on alkanu taas se hiton "Liikunta seikkailu" ihanaa, hahaa, VIHAAN SITÄ! Sain eilen 19 rastia, kummiskin, 3 tuntii, 10 min. Ennätyyyys! Ei, ei. Taisin saada jotain yli 20 viime vuonna? Ugh, mun pitää tehä tänään oooooikein pitkä lenkki.

Yritin eilen ettiä netistä The Killsiä, ette varmaan tiedän, Indie- ja Garage Punk-genreistä löytyvä bändi, jossa on maailman kaunein (Njaa Angela McCoyn jälkeen) ja paras äänisin naislaulaja, Alison Mosshart. No mut kummiskin, mul on siltä vaan yks levy, ja haluisin muitakin. Löyty siinä samalla sit muita bändejä, mm. Yeah Yeah Yeahs ja olikse... joku semmonen ku Eagles of the death metal. Mut The Killsiä ei löytyny! Lähin vastaavuus, oli The Killers, you know, Somebody told me, you have a boyfriend who looks like a girlfriend... Se on aika paskamainen bändi suoraan sanottuna. Pikemminki, kiltisti sanottuna. En tykkää siitä vittuakaan. Tai sit vihaan sitä vaan, kun The Killsiä ei löytyny, EN TIIÄ! Ja sit mulla oli mun mesekaverin mukaan heimotanssi, kun sanoin "kone on hidas ughughugh". Se "ugh"in hokeminen ei ollu sille kovinkaan tuttua?

Perjantaina olsi parturi. Mä leikkaan lyhyeks hiukset, samallee kun Andylla on jossai 80-luvun kuvis. Aa, kivaa. Mut sit kaverit näkee vasta maanantaina ne. Enkä tiiä sopiiko ne mulle! Ynh Ynh Ynh! Mulla on kaks erityyliä mietittynä valmiiks. Mun frendi ihmetteli mun innostusta sen fledaan. Andylla on kiva hiustyyli. Mä tykkääääään. Moni muu... ei? En tiiä. Mä en tiiä mitään tänään. Voisin leikkauttaa kans lopullisesti samallee, kui Michaelilla on, mut joo.. Mullon liian lyhyt, ja... öö... ää... plää. Tarvis joka pirun aamu saada se hianoks. Sit en jaksa ja se näyttää aivan joltain.. pashalta! Joo, mä pistän pashaa hiuksiini, heh. No mut, pitäskö mun kuitenkin kasvattaa pitkäks ja normaaliks, niinku Angelalla tai Alisonilla? Miks kaikkien hyvien tyyppien nimet alkaa A:lla. Andy, Angela, Alison... JA MUN ÄITIN NIMI! Ei sittekää...

Ah, löysinpäs ihanan biisin sanat suomeksi.

Otin liian paljon sitä, sain liian paljon tätä
Mutta sinun kanssasi en koskaan saa tarpeekseni
Luulin ettei elämässäni koskaan tulisi olemaan rakkautta
Ja se on surullista koska ajattelin että siinä voisi olla
Se saa oloni todella pahaksi

Olen polttanut paljon taivasta, olen juonut paljon sadetta
Mitä tahansa joka helpottaisi kipuani
Mutta nyt kosketuksesi on ainut mitä tarvitsen
Ja se on häpeä koska en koskaan enää palaa kotiin

Ja olet miljoonien mailien päässä
Minulla ei enää koskaan ole mahdollisuutta helliä sinua
Joten viestini kulkee tuulen mukana
Toivon että se tavoittaa sinut

Rakastamisesi oli niin helppoa
Ja jättämäsisesi oli hyvin vaikeaa
Ja nyt elän surullisessa meressä
Vankilan pihan kulmalla, minun olisi pitänyt kuunnella sinua

Ja olet miljoonien mailien päässä
Minulla ei enää koskaan ole mahdollisuutta pidellä sinua

Ole kiltti äläkä ajattele minua
Ole kiltti ja unohda minut

Andy on hyvä sanoittaja. <--- tää ei enää kuulu tohon biisiin, jooo! Mutta mä meen ja jätän teidät yksin taas meen kirjottamaan ihanaa tarinaani.

xoxo,

Nemo