Heippa. Okei, fiksu aloitus, ehe. Mut siis, onpa taas kulunut aikaa, milloin viimeks kirjotin blogiin? Toissa päivänä? No siitä tuntuu olevan kauemmin. Hmh. Keskiviikkona muuten rakastuin. Semmonen hyvännäkönen kundi meni mun ohitte, kun olin lenkillä. Mä olin varmaan siinä huuli pyöreenä, et vauuu. Toivottavasti se ei nähny. Mä rupesin kuvailemaan mun ihastustani ruokapöydässä twilightia fanittaville ystävilleni "Se oli vähän nuoren Andyn näkönen. Se oli varmaa täysikäne, ku se poltti tupakkaa. Mut se tuoksu oikeesti hyvälle!" Sit joku keksi sanoa "Sä leimaannuit!" (Leimaantuminen - Ihmissudet leimaantuvat johonkin toiseen eivätkä jotenkin... voi olla ilman sitä yms. Lukekaa uusi kuu tai epäilys, niin saatte tietää!). Mutta se kundi oli suloinen, ihana ja se tuoksu hyvälle! Se on mun pääjuttuni, ihmisen pitää tuoksua hyvälle. Ehkä se käytti axea, mitä se on? Se miesten deudorantin tapanen juttu. Dödö! ...Dödö? No mut se kummiskin. Mä menin sit torstaina kaupungille ettiin sitä mukanani liianki innokas Tiina meidän luokalta. Mä sanoin ensi hädissäni, et "Mä meen lenkille! Mä meen yksin!" Mut sit se seuras mua ja me mentiin kaupungille. Siel oli meidän luokalta muitakin, Ville ja sit Emmi joka osti mulle ison tikkarin! Mä en ees saa maksaa takas sille siitä! Se on ilkee. Mut mun miestä ei löytyny. Musiikkiliikkeessä oli aika kiinnostavat keskustelut Tiinalla ja sillä myyjällä. "Mitähän tää on? Mun pitää kokeilla." "Se on tiskirätti." "Tiskirätti!" "Joo." En hajonnu siellä yhtään, ne siis puhu tiskirätistä!  

Joop. Nyt on hei taas viikonloppu! Ja mulla olis pitäny olla tänään parturi, vaan mun mutsi sit unohti varata sen mulle! Mun faija tosin menee tänää ite parturiin nii se varaa mulle huomiseks ajan, toivottavasti. Mä kostoks leikkautan hiukset lyhyeks, good by femaleness! Mun mutsi ei kato tykkää, jos mä leikkautan "mun ihanat hiukset lyhyeks!" Ei saatana, nää on hirveet, ne ei oo koskaan niinku mä haluun. Aina ne menee lyttyyn ja mä haluun ne pystyyn. Leikkautan sillee, ku andylla on... hmm... joo en löydä kuvia mistään heipä hei.

Meillä oli puukässässä sijainen. Sit meillä oli kivat jutut siellä. Mä imppasin liimaa ja oikeestaan "ruiskutin" sitä hajua muittenkin päälle. Sit mulla ja yhellä oli "E-Lä-Määää" kuoro. Mä matkin sitä koko ajan. Niin, ja Emmi kysyi vaan siltä sijaiselta pokkana "Montako senttiä?" Hmm, onneks se ei älynny, mille mä ja Emmi alettiin räkättään. Sitten se sijainen käski kaikki siihen, se kerto miten joku juttu siihen jakkaraan tulee ja sit se vaan Pyrylle, että "mites sulla on näin pieni, 38 cm?" Emmi siihen: "Jounillakin on niin pieni!" Mä meinasin heittää asiattoman kommentin, ettei 38 cm oo pieni, vaan kohtalaisen iso, mutkun.. joo, siis ainoostaan Pyry, Emmi, Jouni ja mä tajuttiin se. Sit tänään kun tulin koulusta, mulla ja Julialla oli vähän samanlaiset jutut. Me puhuttiin jotain potenssiongelmaisista ja silleen kaikkee skeidaa. JA se kysy multa mesessä, et "onko penis ja eturauhaset sama asia?" No mä sit fiksuna menin googlaamaan "eturauhaset" ja sit wikipedian jutun linkkasin sille, heh.

Oon muuten löytäny pikkasen paljon uusia bändejä. Adam Bomb, Blonde on Blonde, Diamond Rexx, Madam X, MAXIMUM, Pretty Boy Floyd, The Dogs D'amour ja Tim Karr. Mun MP3 on sit pikkasen täynnä, joo. Otanpa kuvan teille, oottakaas...

1239967244_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Hmh, ei yhtään täynnä eihän? Tohon pinkille alueelle ei mahtuis varmaan yhtään levyä. Varmaan n. 4 biisiä. No sehän on jotain, mulla on kuitenkin soittimessa nyt 213 biisiä. Vielä eilen niitoli 180. Toissapäivänä 120 ja sitä edellisenä 94. Vau, nopeaa toimintaa. Hei, huomasin vasta ny, et toi kuvahan mainostaa Philpsiä! Kiva juttu, olen mainostaja. "Ostakaa Philipsin valkonen MP3-soitin joka näyttää todella eipäilyttävältä, jos sen näkee takin alta, koska se on semmoinen puikula." JOOOO! "Siihen mahtuu vain yhen gikan verran musikkia, eli tosi vähän." Ahahaha! 

Mä en oo koskaan käsittäny noita kuvahymiöitä. No joskus 7-vuotiaana ehkä mesessä innokkaana niitä käyttäny, mut en enää! Nytten mä en käytä hymiöitä ollekaan! Ainakaan blogissa. Mut olis se aika noloa jos pitäs melkein joka lauseen loppuun pistää hymiö. Vai mitä Silmänisku Okei en voinu vastustaa kiusausta. Tuo olkoon ensimmäinen ja viimeinen kuva hymiöni tässä blogissa. Ja hymiöni muutenkin. Mä oon huomannu, et vaikka yritän kirjottaa puhekieltä/slangia niin sit välillä tulee aina kirjakieltäki joukkoon. "Ja hymiöni muutenkin." Enpäs löydä enempää. Mut tommosii on varmana joissain mun teksteis täällä, eikö ookkin?

Omeglessa oli tänään jotai vitun pedofiilejä. Oikeesti aivan sairasta. Mä sain sen yhen mesen ja sit "estin ja ilmoitin väärinkäytöstä". Heh. Se voi oikeestaan janota kostoo, en tiiä. Päätinkin, et loppu tuli, en käytä enää vittu ikinä omeglea. Se on aivan skeidaa, oikeesti! Oon törmänny kivoihinki ihmisiin, mut suurin osa on iha kusipäitä, se on salee. "Sale, edullinen tuore helppo..." Ei, toi rupes soimaan mun päässä.

Mullon nälkä. Mä en eilen syöny mitää, ku lähin vaan hengaa sinne kaupungille. Eikä mulla ollu rahaa tietenkään, joten en voinu käydä ostaaskaan mitään. Emmiltä sain sen tikkarin, mut joo, eipä sit muuta. Mut mä sain kuitenkin 27 rastii, eli liikuin 270 min eli siis 4½ tuntii. Joo kiva.

Menenpä tästä muualle segoilemaan, heippa

xoxo,

nemo