Tänään tuli sieltä... Missä olimme, tätini luona. Siel oli kivaa! Eilen me piilotettiin suklaamunia ja meidän piti ettiä ne. Mä löysin 3 munaa. Kaks isoa ja yhen pienen. Loput löys sit ne muut. Sit mä nukuin mun serkun tyttären Essin kans ilmapatjalla. Ja ennen, kui me mentiin nukkuun, me pompittiin siinä. Essi pomppas sinne keskelle sänkyy ja mä siihen reunalle. Tietenkin mä lensin pois seinää päin. "Onneks" siinä seinällä oli patja, jota päin mä syöksähdin. Sit se tietenkin meni mun päälle siitä. Essi osas matkia sen sit ihan täydellisesti! Me katottiin myös Tanssii Tähtien Kanssa ja The Amazing Race. Mä en käsittäny kummastakaa mitään. Ja me pelattiin jotain Marco Polo-peliä, ja mä hävisin. En käsittäny siitä oikeesti mitään. 

Sit tänä aamuna me katottiin YLE:ltä Toy Story-leffa. Se lelu-leffa mis on se cowboy ja avaruusmies. Sit me katottiin YouTubesta "Why is the Rum Gone"-remix vähän monta kertaa! Samoin "They are taking the hobbits to insengard"-remix. Why is the Rum Gone oli paljon parempi, hehee, rakastan tästä lähtien Jack Sparrow'ta ja mun pitää kattoo Mustan Helmen Kirous pian. Siitähän se Why is the Rum Gone on peräisin. Sit me syötiin spagettia, kun mutsi ja faija tuli hakeen mua ja mun pikkusiskoa kotiin takas. Yhyy. Mä olisin voinu jäädä sinne pidemmäkskin aikaa, ellei huomenna olis koulua. Ei huvittais ees mennä kouluun enää, on ollu 4 päivää vapaata, eiii. En haluu kouluun. Pakko, pakko. Ja huomenna on kuvista.

Mä kävin lenkilläkin ennen kuin päätin kirjottaa. Siel sataa iha vitusti, mun fleda on ihan märkä! Samoin mun sukat ja takki. Mut kivaa oli, keksin jotain kivoja inspiksiä mun tarinaan. Heh! Ette halua kuulla.

Tästä tulee kaikkien aikojen lyhyin kirjotus ikinä! Hah! Mä lopetan ja meen kirjottaan mun tarinaa joka jäi viimeks tallentamatta!!! JA mä olin kirjottanu paljon, oikeesti!

XOXO,

Nemo