Tulinpa sit justiinsa parturista. Aika radikaali muutos mun entiseen hiustyyliin joka oli niinkuin Michael Monroen tyyli, mut vaan lätympi. Nyt sit otin Andyn kuvan mukaan sinne ja näytin, et tollanen. Se oli lyhyt muuten, mut sit takana oli semmonen arttuperttu eli takatukka. Eli se niinku on edestä lyhyempi ja sit se pitenee taaksepäin mentäes. Mul oli ennen päin vastoin. Sit se parturi pörrötti tän mun fledan aivan hirveeks, jonka takia mun itsetunto romahti. Mä näytän ihmemies McGyverilta, mikä se on? Sit nää oli hirveen pörröt, ja kotona mä yritin pistää niitä lyttyyn. Ekaa kertaa mun hiukset varmaa näyttää paremmilta ku ne on lytys. Yks juttu - mun vaalee hiusten väri on aivan surkee. Mä värjäänkin huomenna punaseks! Maanantaina kaikki on varmaa aivan järkyttyneitä, mitä vittua sä oot menny tekeen?!-tyyliin. Ja mun täti ja sen aviomies tulee tänne, ei, ne näkee ekana nää hiukset! Mä en kestä, jos neki sanoo "noihan on tosi kivat" semmosella krhm-ilmeellä. Eka juttu mitä mä tein, kun tulin kotiin oli muuten se, et mä vedin lärvit portailla ja heti sen jälkeen faija avas oven. Se nauttii varmaan siitä, et mä vihaan mun hiuksia, kun haukuin sen hiukset eilen lyttyyn. Haukuin hiukset lyttyyn! Heh. 

Eilen katoin maailman parhaimman (ei, ei ole oikeasti, sanon vaan) elokuvan! Labyrintti! Siinoli pää osassa David Bowie ja sit joku gimma, en muista nimee. Mut Mr. Bowie oli mahtava! "You remain me about the baby." "What baby?" "baby with the power" "what power" "power voodoo" "what do?" "YOU DO!" Se oli peikkokuningas! Se oli kiva.  http://www.youtube.com/watch?v=8UoG-xQ9Lqc&feature=related <-- Dance Magic Dance kappale siitä elokuvasta. Jos ketään kiinnostaa. 

Huomaan, ettei mun oo kohta mitään järkeä kirjottaa blogia, kun kukaan ei kommaa, kukaan ei huomio, sniff.

xoxo,

Nemo